Agent pe managementul clientilor / relatii clienti
№14446736, 14 августа 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
Удалённо
Anunt de Angajare: Agent pe managementul clientilor/relatii clienti
Cautam o persoana pasionata si creativa in domeniul online pentru a se alatura echipei noastre!
Dacă esti dornic să iti pui in valoare abilitătile in gestionarea clientilor si te atrage idea de a munci online, te invităm să aplici!
Responsabilitäti:
- Gestionarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in mediul online.
- Coordonarea comunicarii intre clienti si echipa noastra pentru solutionarea problemelor si a raspunde la intrebari
- Crearea materialelor de suport pentru clienti
- Dezvoltarea continutului online pentru atragerea clientilor
- Monitorizarea tendintelor din industrie si ajustarea strategiilor in conformitate cu acestea.
- Analizarea si raportarea performantei relatiilor cu clientii, identificand oportunitati de imbunatatire.
Beneficii:
- Lucru de la distantă, cu un program flexibil.
- Oportunităti de dezvoltare profesională si formare continuã.
- Pachet salarial competitiv si bonusuri de performantã + COMISION
- Mediu de lucru colaborativ si suportiv.
!!EXPERIENTA IN DOMENIUL MARKETINGULUI SI CALL CENTER NU SUNT NECESARE DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ!!
Toate detaliile la numarul de telefon: 0 78 078637
Cautam o persoana pasionata si creativa in domeniul online pentru a se alatura echipei noastre!
Dacă esti dornic să iti pui in valoare abilitătile in gestionarea clientilor si te atrage idea de a munci online, te invităm să aplici!
Responsabilitäti:
- Gestionarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in mediul online.
- Coordonarea comunicarii intre clienti si echipa noastra pentru solutionarea problemelor si a raspunde la intrebari
- Crearea materialelor de suport pentru clienti
- Dezvoltarea continutului online pentru atragerea clientilor
- Monitorizarea tendintelor din industrie si ajustarea strategiilor in conformitate cu acestea.
- Analizarea si raportarea performantei relatiilor cu clientii, identificand oportunitati de imbunatatire.
Beneficii:
- Lucru de la distantă, cu un program flexibil.
- Oportunităti de dezvoltare profesională si formare continuã.
- Pachet salarial competitiv si bonusuri de performantã + COMISION
- Mediu de lucru colaborativ si suportiv.
!!EXPERIENTA IN DOMENIUL MARKETINGULUI SI CALL CENTER NU SUNT NECESARE DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ!!
Toate detaliile la numarul de telefon: 0 78 078637
Телефон:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳