Agent pe managementul clientilor / relatii clienti
№14446736, 14 august 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Anunt de Angajare: Agent pe managementul clientilor/relatii clienti
Cautam o persoana pasionata si creativa in domeniul online pentru a se alatura echipei noastre!
Dacă esti dornic să iti pui in valoare abilitătile in gestionarea clientilor si te atrage idea de a munci online, te invităm să aplici!
Responsabilitäti:
- Gestionarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in mediul online.
- Coordonarea comunicarii intre clienti si echipa noastra pentru solutionarea problemelor si a raspunde la intrebari
- Crearea materialelor de suport pentru clienti
- Dezvoltarea continutului online pentru atragerea clientilor
- Monitorizarea tendintelor din industrie si ajustarea strategiilor in conformitate cu acestea.
- Analizarea si raportarea performantei relatiilor cu clientii, identificand oportunitati de imbunatatire.
Beneficii:
- Lucru de la distantă, cu un program flexibil.
- Oportunităti de dezvoltare profesională si formare continuã.
- Pachet salarial competitiv si bonusuri de performantã + COMISION
- Mediu de lucru colaborativ si suportiv.
!!EXPERIENTA IN DOMENIUL MARKETINGULUI SI CALL CENTER NU SUNT NECESARE DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ!!
Toate detaliile la numarul de telefon: 0 78 078637
Cautam o persoana pasionata si creativa in domeniul online pentru a se alatura echipei noastre!
Dacă esti dornic să iti pui in valoare abilitătile in gestionarea clientilor si te atrage idea de a munci online, te invităm să aplici!
Responsabilitäti:
- Gestionarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in mediul online.
- Coordonarea comunicarii intre clienti si echipa noastra pentru solutionarea problemelor si a raspunde la intrebari
- Crearea materialelor de suport pentru clienti
- Dezvoltarea continutului online pentru atragerea clientilor
- Monitorizarea tendintelor din industrie si ajustarea strategiilor in conformitate cu acestea.
- Analizarea si raportarea performantei relatiilor cu clientii, identificand oportunitati de imbunatatire.
Beneficii:
- Lucru de la distantă, cu un program flexibil.
- Oportunităti de dezvoltare profesională si formare continuã.
- Pachet salarial competitiv si bonusuri de performantã + COMISION
- Mediu de lucru colaborativ si suportiv.
!!EXPERIENTA IN DOMENIUL MARKETINGULUI SI CALL CENTER NU SUNT NECESARE DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ!!
Toate detaliile la numarul de telefon: 0 78 078637
Telefon:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳