Specialist Secția audit intern
Î.S. „POŞTA MOLDOVEI”
ANGAJEAZĂ
Specialist Secția audit intern
Responsabilități:
- asigurarea perfectării rapoartelor de audit și examinarea acestora în conformitate cu procedurile stabilite;
- asigurarea respectării standardelor de audit aplicabile la planificarea, realizarea și raportarea rezultatelor auditurilor;
- generalizarea rezultatelor auditurilor efectuate.
Cerințe:
- studii superioare, de licență sau echivalente, în domeniul contabilitate, audit, economie.
- bună cunoaștere a limbii române, ruse (o limbă de circulație internațională reprezintă un avantaj);
- cunoştinţe de operare la calculator : (Word, Excel, Access, Internet, poșta electronică etc.)
- abilitați de comunicare interpersonală
- cunoștințe ale legislației în vigoare și normale interne ale entității;
- cunoșterea standardelor de audit intern și contabilitate;
- cunoașterea practicilor și procedurile aplicabile în domeniul auditului;
- minim 2-3 ani experiența profesională în domeniul de activitate reprezintă un avantaj.
Calitați personale:
- capacitate de organizare/realizare a activității de audit;
- luare a deciziilor corecte în mod operativ;
- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
- comportament decent;
- rezistență la efort și stres;
- conduită morală și profesională desăvârșită
Beneficii:
- program de lucru stabil;
- oportunitate de angajare pe termen lung;
- posibilitate de dezvoltare personală;
- pachet social;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.
E-mail: hr@posta.md
022-251-221
Другие вакансии этой компании
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳