Specialist suport clienţi vorbitor de germană
KeepUp Systems
№11632093, 13 сентября 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 600 До 750 USD
График:
По сменному графику
Место работы:
На территории работодателя
Descrierea postului vacant
Salut, hai să facem cunoștință.
Noi suntem o companie IT de nivel internațional și la moment deschidem o nouă locație, într-un oficiu dotat din Chișinău. Suntem în căutare de persoane admirabile, ambițioase și talentate, care sunt gata să se realizeze în munca de echipă, ai fi tu unul dintre candidații potriviți ?!
Cazul în care te regăsești în descrierea de mai sus te invităm să faci parte din echipa noastră în calitatea agentului serviciului de suport clientelă.
Definirea postului:
- Suportul și comunicarea cu clienții despre produsele companiilor IT.
- Asistență utilizatorilor în rezolvarea eventualelor probleme tehnice.
- Aptitudinea de a crea și de a opera cu rapoartele în baza lucrului.
- Dorința de a obține succes în dezvoltarea competențelor în industria IT.
Cerințele de bază:
- Nivel avansat al limbii germană atât în scris cât și verbal (sunt bine veniți candidații cu un nivel Intermediate ori mai dezvoltat).
- De a fi un team player (it’s a must).
- Disponibilitatea de a însuși o meserie nouă în domeniul IT și de a dezvolta noi abilități, implicându-le în practică în baza cunoștințelor învățate.
Ce suntem gata să oferim:
- Orar de muncă – 2/2 (sunt prezente ture diurne și ture nocturne).
- Angajare oficială în baza contractului de muncă.
- Bonus de performanță după perioada de probă – până la 150 USD.
- Rost de carieră.
- Studii oferite de companie în domeniul IT.
- Atmosferă loială și prietenoasă.
- 20 de zile calendaristice de concediu.
- Achitarea concediului medical.
Așteptăm un mesaj de la tine cu o scrută descriere personală.
Salut, hai să facem cunoștință.
Noi suntem o companie IT de nivel internațional și la moment deschidem o nouă locație, într-un oficiu dotat din Chișinău. Suntem în căutare de persoane admirabile, ambițioase și talentate, care sunt gata să se realizeze în munca de echipă, ai fi tu unul dintre candidații potriviți ?!
Cazul în care te regăsești în descrierea de mai sus te invităm să faci parte din echipa noastră în calitatea agentului serviciului de suport clientelă.
Definirea postului:
- Suportul și comunicarea cu clienții despre produsele companiilor IT.
- Asistență utilizatorilor în rezolvarea eventualelor probleme tehnice.
- Aptitudinea de a crea și de a opera cu rapoartele în baza lucrului.
- Dorința de a obține succes în dezvoltarea competențelor în industria IT.
Cerințele de bază:
- Nivel avansat al limbii germană atât în scris cât și verbal (sunt bine veniți candidații cu un nivel Intermediate ori mai dezvoltat).
- De a fi un team player (it’s a must).
- Disponibilitatea de a însuși o meserie nouă în domeniul IT și de a dezvolta noi abilități, implicându-le în practică în baza cunoștințelor învățate.
Ce suntem gata să oferim:
- Orar de muncă – 2/2 (sunt prezente ture diurne și ture nocturne).
- Angajare oficială în baza contractului de muncă.
- Bonus de performanță după perioada de probă – până la 150 USD.
- Rost de carieră.
- Studii oferite de companie în domeniul IT.
- Atmosferă loială și prietenoasă.
- 20 de zile calendaristice de concediu.
- Achitarea concediului medical.
Așteptăm un mesaj de la tine cu o scrută descriere personală.
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳