Specialist Retenție
Moldtelecom
№15173289, 18 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Tipul jobului: Full-time
Un Specialist Retenție este responsabil de gestionarea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și a reduce rata de părăsire.
Responsabilități:
Oferă consultanță și suport profesional clienților, anticipează și oferă soluții optime în vederea retenției clienților.
Comunicarea directă cu clienții prin telefon, pentru a înțelege preocupările și a găsi soluții de fidelizare.
Dezvoltă proactiv relația cu clientul prin înțelegerea și oferirea răspunsului adecvat la solicitările clientului. Propune soluții de îmbunătățire a acțiunilor cu scop de sporire a gradului de satisfacție a acestora.
Participă la implementarea în campanii de retenție pentru a reduce churn-ul.
Intervine în toate procesele de reziliere, depistează și soluționează rapid situațiile de conflict.
Colaborează cu diverse echipe interne pentru a identifica nevoile clienților și pentru a asigura o experiență de customer care de înaltă calitate.
Cerințe:
Studii superioare (în domeniul telecomunicații, economie, afaceri).
Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții sau în strategii de retenție.
Abilități excelente de comunicare și negociere.
Orientare către soluționarea problemelor și obținerea satisfacției clientului.
Abilități de organizare și planificare.
CE OFERIM:
Pachet salarial competitive
Suport la dezvoltarea carierei
Traininguri și dezvoltare profesională
Reduceri pentru angajați (sport, odihna, pachet corporativ)
Evenimente și activități sociale
Aplicanţii sunt invitaţi să expedieze CV-ul la adresa cariera@moldtelecom.md, menţionînd postul pentru care aplică (Consultant vânzări prin canale alternative).
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu E-mail: cariera@moldtelecom.md
Un Specialist Retenție este responsabil de gestionarea relațiilor cu clienții existenți pentru a asigura satisfacția acestora și a reduce rata de părăsire.
Responsabilități:
Oferă consultanță și suport profesional clienților, anticipează și oferă soluții optime în vederea retenției clienților.
Comunicarea directă cu clienții prin telefon, pentru a înțelege preocupările și a găsi soluții de fidelizare.
Dezvoltă proactiv relația cu clientul prin înțelegerea și oferirea răspunsului adecvat la solicitările clientului. Propune soluții de îmbunătățire a acțiunilor cu scop de sporire a gradului de satisfacție a acestora.
Participă la implementarea în campanii de retenție pentru a reduce churn-ul.
Intervine în toate procesele de reziliere, depistează și soluționează rapid situațiile de conflict.
Colaborează cu diverse echipe interne pentru a identifica nevoile clienților și pentru a asigura o experiență de customer care de înaltă calitate.
Cerințe:
Studii superioare (în domeniul telecomunicații, economie, afaceri).
Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții sau în strategii de retenție.
Abilități excelente de comunicare și negociere.
Orientare către soluționarea problemelor și obținerea satisfacției clientului.
Abilități de organizare și planificare.
CE OFERIM:
Pachet salarial competitive
Suport la dezvoltarea carierei
Traininguri și dezvoltare profesională
Reduceri pentru angajați (sport, odihna, pachet corporativ)
Evenimente și activități sociale
Aplicanţii sunt invitaţi să expedieze CV-ul la adresa cariera@moldtelecom.md, menţionînd postul pentru care aplică (Consultant vânzări prin canale alternative).
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu E-mail: cariera@moldtelecom.md
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено