Risk Manager
QIWI Moldova
№15169069, 17 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Misiunea Postului:
Organizarea activității de Conformitate si management a riscurilor:
riscul operațional
riscul pentru activitate
riscul de fraudă
Responsabilități de bază:
Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne.
Evaluarea impactului oricăror schimbări ale cadrului legal și de reglementare asupra activității Societății;
Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
Organizarea procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
Examinarea noilor produse/ servicii/ proiecte/ activități/ sisteme până la aprobare, în scopul evaluării conformității acestora cu cadrul de reglementare;
Monitorizarea proiectelor de acte normative, supuse consultărilor publice și a principalelor evoluții din domeniul conformității, cu examinarea acestora și conlucrarea, după caz, cu subdiviziunile interesate, în scopul stabilirii și implementării măsurilor de conformare;
Acordarea consultanței subdiviziunilor societății în probleme ce țin de conformitate, interpretarea actelor normative, reglementărilor interne;
Participarea la evaluarea anuală a riscului de conformitate în ansamblu al societății.
Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul gestionarii riscurilor,
Cerinţe faţa de candidaţi:
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
Cunoașterea limbii române și engleză;
Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă
Beneficiile pe care le oferim:
Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
Mediu de lucru dinamic și provocator
Salariu fix + sistem variabil de motivare
Colectiv tânăr si prietenos.
Oficiu modern în centrul orașului.
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email: office@qiwi.md
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.
E-mail:
office@qiwi.md
Organizarea activității de Conformitate si management a riscurilor:
riscul operațional
riscul pentru activitate
riscul de fraudă
Responsabilități de bază:
Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne.
Evaluarea impactului oricăror schimbări ale cadrului legal și de reglementare asupra activității Societății;
Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
Organizarea procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
Examinarea noilor produse/ servicii/ proiecte/ activități/ sisteme până la aprobare, în scopul evaluării conformității acestora cu cadrul de reglementare;
Monitorizarea proiectelor de acte normative, supuse consultărilor publice și a principalelor evoluții din domeniul conformității, cu examinarea acestora și conlucrarea, după caz, cu subdiviziunile interesate, în scopul stabilirii și implementării măsurilor de conformare;
Acordarea consultanței subdiviziunilor societății în probleme ce țin de conformitate, interpretarea actelor normative, reglementărilor interne;
Participarea la evaluarea anuală a riscului de conformitate în ansamblu al societății.
Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul gestionarii riscurilor,
Cerinţe faţa de candidaţi:
Studii superioare cu profil juridic sau economic;
Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
Cunoașterea limbii române și engleză;
Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă
Beneficiile pe care le oferim:
Oportunități de dezvoltare profesională, instruire și training
Mediu de lucru dinamic și provocator
Salariu fix + sistem variabil de motivare
Colectiv tânăr si prietenos.
Oficiu modern în centrul orașului.
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
Cine suntem noi?
http://qiwi.md/despre-noi/
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de email: office@qiwi.md
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.
E-mail:
office@qiwi.md
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено