Manager calitate

Ferrara Ocean №15173559, 18 февраля 2025
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Принимаем и людей с инвалидностью
Despre noi:
Suntem agenția digitală Ferrara Ocean, cu un istoric stabil și dovedit. Recent, am lansat un nou proiect dedicat produselor pentru sănătate și frumusețe, pe care le promovăm prin call center-ul nostru. Produsele noastre sunt naturale și foarte solicitate pe piață. Oferim oportunități reale de creștere profesională și dezvoltare în carieră.
Ce suntem gata să oferim:

Lucru complet la distanță, puteți lucra de oriunde în lume;
Program de lucru 5/2 de la 10 la 19 (ora Moscovei), sâmbătă/duminică zi liberă;
Perioada de probă 1 lună;
Salariul pentru prima lună este de 630 de euro net. Din a doua lună, salariu de la 700 de euro de persoană + KPI;
Training si suport in toate etapele;
Personal amabil și conducerea companiei. În compania noastră, toată lumea lucrează de la distanță din diferite părți ale lumii.

Ce vei face:

Monitorizarea apelurilor: Ascultarea și analizarea apelurilor operatorilor pentru a evalua calitatea serviciilor oferite, respectarea standardelor de comunicare și execuția scripturilor;
Evaluarea performanței: Evaluarea activității operatorilor pe baza indicatorilor cheie de performanță (KPI) precum timpul de așteptare, durata apelului, conformitatea cu scripturile și standardele;
Feedback: Oferiți feedback constructiv operatorilor cu privire la performanța lor, identificând punctele forte și zonele de îmbunătățire;
Instruire și dezvoltare: Participare la formarea de noi angajați și îmbunătățirea abilităților operatorilor existenți, dezvoltarea de traininguri și materiale;
Raportare: Creați rapoarte regulate privind performanța agenților, calitatea serviciilor și satisfacția clienților pentru gestionarea centrului de apeluri.

Vom lucra împreună dacă:

Experiență de lucru într-un call center: Cunoașterea specificului muncii operatorilor și înțelegerea proceselor asociate cu serviciul clienți;
Cunoașterea standardelor de calitate: Stăpânirea standardelor și metodologiilor cheie de control al calității centrului de apeluri, inclusiv înțelegerea KPI-urilor și a modului de măsurare a acestora.
Abilități de analiză a datelor: Abilitatea de a colecta, procesa și analiza date și de a crea rapoarte pe baza informațiilor obținute.
Abilități de comunicare: Abilitatea de a comunica clar și înțeles, atât verbal, cât și în scris, de a oferi feedback operatorilor și de a interacționa cu alte departamente.
Atenție la detalii: capacitatea de a observa nuanțe în conversații și documentare, permițând evaluarea precisă a calității serviciilor.
Abilități organizatorice: Abilitatea de a vă planifica timpul și sarcinile, de a lucra cu mai multe date simultan.
Cunoștințe software: Cunoașterea sistemelor CRM, instrumente de monitorizare a apelurilor.
Știa limba română la un nivel bun de la B2 și peste.

Cele de mai sus sunt despre tine? Apoi răspundeți și vă vom răspunde în termen de 2 zile lucrătoare. ne vedem la interviu) Email: ferraraoceanhrd@gmail.com
Связаться без CV
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено