Manager achiziții
№14762149, 25 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 15 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Obligațiunile postului
- Monitorizarea și optimizarea permanentă a lanțului logistic;
- Negocierea si corespondență cu partenerii de afacere;
- Lucru cu furnizorii, contracte, cautarea celui mai bun preț si condiții;
- Analiza costurilor de transportare și a timpului de livrare;
- Coordonarea și monitorizarea importurilor. Verificarea documentelor;
- Experiența in aprovizionare și cunoașterea Codului Vamal ar fi un beneficiu
- Conlucrarea permanentă cu toate subdiviziunile companiei;
- Evidiența decontărilor reciproce cu furnizorii.
Cerințe către candidați:
- Studii superioare economice, juridice, marketing sau logistica transport;
- Experienţă în domeniu minimum un an;
- Cunoaşterea Codului Vamal al RM;
- Cunoaşterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj;
- Experiență de colaborare cu organele vamale;
- Experiență de lucru cu transportatorii;
- Organizarea și executarea responsabilă a procesului de lucru, orientarea spre rezultat.
Oferim:
- Angajarea oficială și beneficiile sociale complete conform legislației Republicii Moldova (asigurare medicală, concediu medical și plata concediului de odihnă);
- Plata la timp a salariilor;
- Oficiu modern situate în centrul Chișinăului;
- Orar de muncă 5/2, 9.00 – 18.00;
- Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
Cei interesati de post sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: resurse.um@gmail.com cu
menționarea titlului „Manager achiziții”.
- Monitorizarea și optimizarea permanentă a lanțului logistic;
- Negocierea si corespondență cu partenerii de afacere;
- Lucru cu furnizorii, contracte, cautarea celui mai bun preț si condiții;
- Analiza costurilor de transportare și a timpului de livrare;
- Coordonarea și monitorizarea importurilor. Verificarea documentelor;
- Experiența in aprovizionare și cunoașterea Codului Vamal ar fi un beneficiu
- Conlucrarea permanentă cu toate subdiviziunile companiei;
- Evidiența decontărilor reciproce cu furnizorii.
Cerințe către candidați:
- Studii superioare economice, juridice, marketing sau logistica transport;
- Experienţă în domeniu minimum un an;
- Cunoaşterea Codului Vamal al RM;
- Cunoaşterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj;
- Experiență de colaborare cu organele vamale;
- Experiență de lucru cu transportatorii;
- Organizarea și executarea responsabilă a procesului de lucru, orientarea spre rezultat.
Oferim:
- Angajarea oficială și beneficiile sociale complete conform legislației Republicii Moldova (asigurare medicală, concediu medical și plata concediului de odihnă);
- Plata la timp a salariilor;
- Oficiu modern situate în centrul Chișinăului;
- Orar de muncă 5/2, 9.00 – 18.00;
- Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
Cei interesati de post sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: resurse.um@gmail.com cu
menționarea titlului „Manager achiziții”.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳