Manager achiziții și logistică
SBC-HR
№15174475, 18 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
15 000 MDL
График:
Полный день
Compania oferă:
Oficiul companiei – sec. Buiucani
Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
Buget salarial: 15 000 MDL
Posibilități de creștere personală și profesională
Oportunități de creștere în cariera
Responsabilități:
Gestionarea întregului proces de achiziții, de la solicitarea inițială până la confirmarea recepției.
Menținerea unei comunicări constante și eficiente cu furnizorii pentru a asigura respectarea termenelor de livrare și a condițiilor contractuale.
Coordonarea procesului de logistică, selectând cele mai eficiente rute și metode de livrare în funcție de specificul produselor.
Elaborarea și verificarea documentației necesare pentru expedierea mărfurilor, inclusiv facturi, avize de însoțire, certificate de calitate și conformitate.
Asigurarea corectitudinii informațiilor în documente pentru a evita întârzierile și problemele vamale.
Interacțiunea cu companiile de expediție
Monitorizarea constantă a pieței pentru identificarea celor mai avantajoase soluții de transport disponibile.
Controlul, evidența și impozitarea operațiunilor de import:
Colaborarea strânsă cu brokerii vamali
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similară
Studii superioare în domeniu economic, dreptul economic și comercial, business și administrare.
Noțiuni din bazele dreptului vamal, noțiuni de bază din domeniile logisticii și operațiunilor de import.
Experiența în MS Office
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/manager_achiziii
Telefon: +373 68695904 E-mail: job@sbc-hr.md
Тelefon: +373 68695904
Oficiul companiei – sec. Buiucani
Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
Buget salarial: 15 000 MDL
Posibilități de creștere personală și profesională
Oportunități de creștere în cariera
Responsabilități:
Gestionarea întregului proces de achiziții, de la solicitarea inițială până la confirmarea recepției.
Menținerea unei comunicări constante și eficiente cu furnizorii pentru a asigura respectarea termenelor de livrare și a condițiilor contractuale.
Coordonarea procesului de logistică, selectând cele mai eficiente rute și metode de livrare în funcție de specificul produselor.
Elaborarea și verificarea documentației necesare pentru expedierea mărfurilor, inclusiv facturi, avize de însoțire, certificate de calitate și conformitate.
Asigurarea corectitudinii informațiilor în documente pentru a evita întârzierile și problemele vamale.
Interacțiunea cu companiile de expediție
Monitorizarea constantă a pieței pentru identificarea celor mai avantajoase soluții de transport disponibile.
Controlul, evidența și impozitarea operațiunilor de import:
Colaborarea strânsă cu brokerii vamali
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similară
Studii superioare în domeniu economic, dreptul economic și comercial, business și administrare.
Noțiuni din bazele dreptului vamal, noțiuni de bază din domeniile logisticii și operațiunilor de import.
Experiența în MS Office
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/manager_achiziii
Telefon: +373 68695904 E-mail: job@sbc-hr.md
Тelefon: +373 68695904
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено