Masculin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Despre mine
Sunt o persoană organizată și atentă la detalii, cu experiență în domeniul administrativ și al achizițiilor. Am abilități solide de gestionare a documentelor, coordonare a proceselor și relaționare cu furnizorii. Sunt orientat spre soluții eficiente și îmi place să contribui la optimizarea activităților din cadrul echipei. Mă adaptez rapid la noi provocări și îmi doresc să evoluez continuu în carieră.
Educație
-
Universitatea de Studii Europene din Moldova
- Facultatea: Drept
- 2014-2018
-
Colegiul de Ecologie
- Facultatea: Ecologia și protecția mediului ambiant
- 2010-2014
-
Liceul Teoretic “Spiru Haret”
- 2005-2010
Limbi Străine
- Română - Nativă
- Rusă - Fluent
- Engleză - Fluent
Abilități
- Microsoft Word - Nivel Înalt
- Power Point - Nivel Mediu
- Microsoft Excel - Nivel Mediu
- Outlook - Nivel Înalt
- SharePoint - Nivel Înalt
- Management
- Lucru în echipă
- Comunicare
- Atenție la detalii
- Rezistent la stres
Experiență de lucru
-
Asistent Administrativ, Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare
- 2022-2023
- Gestionarea documentației specifice achizițiilor (contracte, comenzi, facturi, rapoarte)
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a identifica necesitățile de achiziții
- Gestionarea procesului de achiziții, de la cererea de oferte până la plasarea comenzilor și recepția mărfurilor
- Gestionarea corespondenței (emailuri, scrisori, apeluri) și distribuirea informațiilor relevante
- Organizarea și actualizarea documentelor administrative și a bazei de date
-
Asistent Administrativ, Misiunea Europeană de Asistență a Frontierei
- 2023-2024
- Pregătirea și redactarea rapoartelor, prezentărilor și altor documente necesare managementului
- Programarea și organizarea întâlnirilor, evenimentelor și deplasărilor pentru echipă
- Colaborarea cu departamentul financiar pentru gestionarea plăților și a bugetului administrativ
- Colaborarea cu autoritățile vamale pentru asigurarea conformității documentației de import/export
- Urmărirea procesului de vămuire și soluționarea eventualelor probleme apărute la frontieră
-
Inspector Principal, Inspectoratul General al Poliției
- 2019-2022
- Coordonarea și desfășurarea activităților de menținere a ordinii și siguranței publice
- Supravegherea și îndrumarea agenților din subordine pentru aplicarea corectă a legislației
- Intervenirea operativă în situații de urgență, incidente sau evenimente cu impact asupra siguranței cetățenilor
- Participarea la acțiuni de prevenire și combatere a infracționalității în colaborare cu alte structuri ale poliției
- Efectuarea verificărilor și investigațiilor pentru soluționarea cazurilor conform legislației în vigoare
- Monitorizarea și controlul activității operative a agenților din subordine pentru asigurarea respectării procedurilor.
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".