Specialist achizitii
BEM RETAIL GROUP SRL
№13617650, 22 ianuarie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem o companie specializata in distributia si importul de produse DIY, cu sediul in Bucuresti, suntem in cautarea unui specialist Achizitii dedicat si motivat pentru a se alatura departamentului nostru. Candidatul ideal trebuie sa fie pasionat de procesul de achizitii, sa aiba abilitati excelente de comunicare si negociere, si sa fie capabil sa gestioneze cu succes relatiile cu furnizorii. Responsabilitatea acestuia va fi sa coordoneze si sa eficientizeze procesul de achizitii pentru a asigura aprovizionarea corecta si la timp a produselor necesare.
Responsabilitati:
Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu furnizorii;
Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea in termen a produselor;
Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea de imbunatatiri;
Colaborarea stransa cu departamentele interne pentru a intelege necesitatile de achizitii.
Cerinte:
Experienta anterioara in domeniul achizitiilor reprezinta un avantaj;
Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
Vorbitor de limba rusa;
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a prioritiza sarcinile;
Abilitati analitice si atentie la detalii;
Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
Abilitati de lucru in echipa si autonomie;
Diplomatie si profesionalism in interactiunile cu furnizorii.
Oferim:
Salariu competitiv si loc de munca stabil;
Cazare
Oportunitati de dezvoltare profesionala;
Posiblitatea de a creste in salariu
Daca sunteti gata sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. impreuna cu datele de contact la adresa: romanovmiroslav90@gmail.com ori pentru mai multe detalii va rugam sa apelati numarul indicat
Romanov Miroslav +40763301111 (apelati direct sau viber)
Responsabilitati:
Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu furnizorii;
Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea in termen a produselor;
Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea de imbunatatiri;
Colaborarea stransa cu departamentele interne pentru a intelege necesitatile de achizitii.
Cerinte:
Experienta anterioara in domeniul achizitiilor reprezinta un avantaj;
Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
Vorbitor de limba rusa;
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a prioritiza sarcinile;
Abilitati analitice si atentie la detalii;
Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
Abilitati de lucru in echipa si autonomie;
Diplomatie si profesionalism in interactiunile cu furnizorii.
Oferim:
Salariu competitiv si loc de munca stabil;
Cazare
Oportunitati de dezvoltare profesionala;
Posiblitatea de a creste in salariu
Daca sunteti gata sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. impreuna cu datele de contact la adresa: romanovmiroslav90@gmail.com ori pentru mai multe detalii va rugam sa apelati numarul indicat
Romanov Miroslav +40763301111 (apelati direct sau viber)
Telefon:
Persoana de contact:
Romanov Miroslav
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳