Office Manager
First chick
№14891410, 28 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Daca ești in căutare de un job și vrei să faci parte dintr-un colectiv tânăr, dinamic și prietenos. Antunci noi te asteptam sa te alaturi in echipa noastra First Chick!
Vezi care sunt responsabilitățile și cerințele principale:
Condiții de muncă:
Loc de munca stabil cu perspectiva de crestere în cadrul unei companii prospere;
Grafic 8 ore pe zi, 6 zile pe săptămână: lu.- vi. 9:00-18:00/ sîmbată – 8:00-14:00;
Oficiul este situat în sectorul Botanica str. Muncesti 293b;
Salariu fix și la timp, negociabil la interviu;
Pachet social.
Vă potriviți dacă:
Dețineți experiență de muncă într-o funcție similară;
Cunoașteti calculatorul, Word, Excel, Internet, poșta electronică;
Comunicați fluent limbele română, engleza si rusă;
Detineti un vocabular bine dezvoltat, scris citit, atentie maximă la detalii;
Știți cum să vă organizați activitatea ca să obțineți rezultat.
Sarcini de muncă:
Lucrul cu diferite documente (scrisori, contracte, procuri, ordine, cereri);
Pregătirea comenzilor pentru import, întocmirea contractelor comanda de transport;
Monitorizarea importurilor până la descărcare;
Pregătirea ofertelor de la diferiți furnizori, în dependență de necesitățile companiei;
Comanda necesarului pentru birou (apă, cafea, ceai, detergenți);
Oferirea suportului necesar (pregătirea de ceai/cafea, organizarea ședințelor, întâmpinarea vizitatorilor).
Aplicați acum:
info@first-chick.md
Vezi care sunt responsabilitățile și cerințele principale:
Condiții de muncă:
Loc de munca stabil cu perspectiva de crestere în cadrul unei companii prospere;
Grafic 8 ore pe zi, 6 zile pe săptămână: lu.- vi. 9:00-18:00/ sîmbată – 8:00-14:00;
Oficiul este situat în sectorul Botanica str. Muncesti 293b;
Salariu fix și la timp, negociabil la interviu;
Pachet social.
Vă potriviți dacă:
Dețineți experiență de muncă într-o funcție similară;
Cunoașteti calculatorul, Word, Excel, Internet, poșta electronică;
Comunicați fluent limbele română, engleza si rusă;
Detineti un vocabular bine dezvoltat, scris citit, atentie maximă la detalii;
Știți cum să vă organizați activitatea ca să obțineți rezultat.
Sarcini de muncă:
Lucrul cu diferite documente (scrisori, contracte, procuri, ordine, cereri);
Pregătirea comenzilor pentru import, întocmirea contractelor comanda de transport;
Monitorizarea importurilor până la descărcare;
Pregătirea ofertelor de la diferiți furnizori, în dependență de necesitățile companiei;
Comanda necesarului pentru birou (apă, cafea, ceai, detergenți);
Oferirea suportului necesar (pregătirea de ceai/cafea, organizarea ședințelor, întâmpinarea vizitatorilor).
Aplicați acum:
info@first-chick.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳