Manager de Categorie
Linella
№14875110, 25 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Căutăm un manager de categorie dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. In această poziție, veți juca un rol esențial în dezvoltarea și implementarea strategiilor de categorie, asigurându-vă că oferim clienților noștri cele mai bune produse și servicii disponibile pe piața.
Cerințe:
Studii superioare finisate in domeniul economic, marketing sau intr-un domeniu relevant;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților
Agrearea promo planing cu furnizori
Elaborarea de rapoarte si analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei
Oferim:
Pachet salarial competitiv si beneficii atractive;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.office@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare finisate in domeniul economic, marketing sau intr-un domeniu relevant;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților
Agrearea promo planing cu furnizori
Elaborarea de rapoarte si analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei
Oferim:
Pachet salarial competitiv si beneficii atractive;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.office@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳