Administrator al sistemului de plăți (Application / database administrator)
Bpay
№14861459, 26 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Despre companie:
Suntem o companie FINTECH care își propune să simplifice plățile și transferurile de bani. Compania noastra activează conform licenței Bancii Nationale; singura noastră diferență față de o bancă este că nu acordăm împrumuturi și nu primim depozite.
Proiectele noastre: portofel electronic, rețea de terminale cash in/out, rețea ATM, operarea cu criptomonede, carduri bancare
Veți lucra cu problemele cu care se confruntă mediul bancar.
primirea plăților de la populație, plăți în numerar sau cu cardul, cum ar fi reîncărcarea contului de telefon, procurarea jocurilor online, plata taxelor, facturilor și multe altele.
conectarea noilor servicii.
dezvoltarea si imbunatatirea sistemului:dezvoltare si testare software (terminal si server).
Dacă sunteți interesat de sarcini provocătoare și de un salariu decent, așteptăm scrisoarea dumneavoastră cu CV-ul Dstră atașat la e-mail: hr@bpay.md.
Ce trebuie sa faceți:
suportul sistemului (nu comunicati direct cu clientii, avem call center)
conectarea de noi servicii (folosirea xml/json pentru setări, setarea unei sarcini pentru programatori)
Diagnosticarea și soluționarea problemelor tehnice legate de software
Identificarea celei mai bune soluții pentru problema utilizatorului.
Identificarea și sugerarea posibilelor îmbunătățiri ale procedurilor de lucru.
dezvoltare si testare software (terminal si server)
comunicare cu furnizorii de servicii de asistență pentru plăți, lucrăm cu MasterCard, Moneygram, RIA etc
Cerințe:
Cunoștințe de SQL (selectare, alăturare, grupare după. Folosim MySQL)
Intelegerea REST API / SOAP. Experientra in utilizarea POSTMAN
Gândire analitică, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
Organizatorice, rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor, lucru în echipă;
Capacitatea de analiză şi formulare a concluziilor, luare a deciziilor.
Dorința de a schimba sistemul pentru sarcini noi și de a corecta erorile vechi
Va fi un plus: Cunoașterea limbajelor de programare (In compania folosim PHP si C#)
Ce oferim:
Angajare oficială,
Salariu competetiv
Pachet complet de beneficii sociale;
Posibilitatea dezvoltării abilităților profesionale în domeniul IT într-un mediu de profesioniști.
Locație convenabilă a biroului în centrul orașului
Lucrați într-o echipă mare de profesioniști tineri
Obțineți o înțelegere de bază a modului în care funcționează sistemul de plată la orice nivel (experință excelentă)
Acumulați experiență în testarea software-ului atât pentru server, cât și pentru terminal
E-mail:
hr@bpay.md
Suntem o companie FINTECH care își propune să simplifice plățile și transferurile de bani. Compania noastra activează conform licenței Bancii Nationale; singura noastră diferență față de o bancă este că nu acordăm împrumuturi și nu primim depozite.
Proiectele noastre: portofel electronic, rețea de terminale cash in/out, rețea ATM, operarea cu criptomonede, carduri bancare
Veți lucra cu problemele cu care se confruntă mediul bancar.
primirea plăților de la populație, plăți în numerar sau cu cardul, cum ar fi reîncărcarea contului de telefon, procurarea jocurilor online, plata taxelor, facturilor și multe altele.
conectarea noilor servicii.
dezvoltarea si imbunatatirea sistemului:dezvoltare si testare software (terminal si server).
Dacă sunteți interesat de sarcini provocătoare și de un salariu decent, așteptăm scrisoarea dumneavoastră cu CV-ul Dstră atașat la e-mail: hr@bpay.md.
Ce trebuie sa faceți:
suportul sistemului (nu comunicati direct cu clientii, avem call center)
conectarea de noi servicii (folosirea xml/json pentru setări, setarea unei sarcini pentru programatori)
Diagnosticarea și soluționarea problemelor tehnice legate de software
Identificarea celei mai bune soluții pentru problema utilizatorului.
Identificarea și sugerarea posibilelor îmbunătățiri ale procedurilor de lucru.
dezvoltare si testare software (terminal si server)
comunicare cu furnizorii de servicii de asistență pentru plăți, lucrăm cu MasterCard, Moneygram, RIA etc
Cerințe:
Cunoștințe de SQL (selectare, alăturare, grupare după. Folosim MySQL)
Intelegerea REST API / SOAP. Experientra in utilizarea POSTMAN
Gândire analitică, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
Organizatorice, rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor, lucru în echipă;
Capacitatea de analiză şi formulare a concluziilor, luare a deciziilor.
Dorința de a schimba sistemul pentru sarcini noi și de a corecta erorile vechi
Va fi un plus: Cunoașterea limbajelor de programare (In compania folosim PHP si C#)
Ce oferim:
Angajare oficială,
Salariu competetiv
Pachet complet de beneficii sociale;
Posibilitatea dezvoltării abilităților profesionale în domeniul IT într-un mediu de profesioniști.
Locație convenabilă a biroului în centrul orașului
Lucrați într-o echipă mare de profesioniști tineri
Obțineți o înțelegere de bază a modului în care funcționează sistemul de plată la orice nivel (experință excelentă)
Acumulați experiență în testarea software-ului atât pentru server, cât și pentru terminal
E-mail:
hr@bpay.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳